Afdrukken

Kinderkledingzaak voor pre-born tot jongvolwassenen 

ERMELO - Aanstaande woensdag opent That’s It een nieuw ingerichte winkel in de Stationsstraat 85 in Ermelo. Tegelijkertijd sluit ondernemer Ditty Jansen de deur van Stationsstraat 87. Jansen, die ooit begon met kledingparty’s, wil meer de focus op één winkel met beter overzicht.

,,Twee winkels brengt dubbele kosten met zich mee,” legt de eigenaresse uit. Hoe uniek ook het concept om een aparte meisjes- en jongenswinkel te runnen, de dagelijkse realiteit is dat het niet haalbaar is. ,,We maken een frisse start met nieuwe voorjaarskleding en hebben dan ook weer meer gelegenheid om acties en party’s te organiseren.” Jansen heeft graag contact met haar klanten en door de twee winkels was dat soms lastig. Toch heeft ze geen spijt van de keuzes die ze de afgelopen jaren gemaakt heeft. ,,Ik ben een aantal keren verhuisd,” vertelt ze. ,,Van de Fokko Kortlanglaan naar het pand naast Scapino. Vervolgens naar Stationsstraat 87 en uiteindelijk naar het centrum, het wandelgebied.” Jansen omschrijft dit als de beste locatie. ,,We werken hier prettig samen met andere ondernemers.” Er zitten in Ermelo dan ook veel verschillende kledingzaken. That’s It richt zich hierbij op de kinderen en jongvolwassenen.

Name-It

Onderscheidend in de winkel is het assortiment aan babykleding vanaf maatje 40, de zogenaamde pre-born kleding. Verder biedt That’s It diverse merken kinderkleding waarbij de trends altijd goed vertegenwoordigd zijn. ,,Ik kan goed inspelen op de vraag doordat we bestsellers snel kunnen inkopen,” vertelt Jansen. Vooral van het merk Name-It heeft ze de nieuwste rages in huis. ,,Dit merk heeft nu een hele leuke button verzamelactie.” De Ermelose ondernemer wilde altijd al een eigen winkel in kinderkleding. ,,Zo begon Kidsfashion met stoere kleding voor jongens en meiden, kleding waarvan de prijs-kwaliteitverhouding klopt.” Momenteel heeft That’s It een enorme uitverkoop waarbij de actie 3 halen 1 betalen geldt. ,,Dat kan tot maandagavond, daarna krijgt de winkel op nummer 85 een facelift.” De kleding uit de uitverkoop vindt uiteindelijk een weg naar een Derde Wereldproject. ,,Zo kunnen we andere kinderen weer blij maken,” aldus de Ermelose ondernemer. Service staat bij Jansen voorop. Al jaren kunnen klanten gebruik maken van after pay. Ook is That’s It te vinden op Facebook. ,,Zo meld ik vaak wat er in de winkel gaat komen.”

Buy Local

Natuurlijk gaat Jansen ook door met de outlet bij FC Horst. Deze staat gepland voor 4 april. Ook zullen er weer modeshows in het dorp worden georganiseerd. ,,Het is leuk om hierin samen met andere ondernemers op te trekken. En we hopen dan ook dat mensen lokaal blijven kopen.” Buy Local blijft het credo om het Ermelose centrum bruisend te houden.