Kok gewond bij brandende frituur

ERMELO – Vanmiddag rukte de brandweer uit naar restaurant Bellini’s aan de Palmbosweg. Hoewel geen grote brand, raakte er toch een medewerker gewond.

De frituur in de keuken van het Italiaanse restaurant vatte vlam en dit sloeg vervolgens over naar de afzuiginstallatie. De kok probeerde het vuur te blussen en is daardoor gewond geraakt aan zijn handen en gezicht. De aanwezig ambulance heeft de medewerker naar het ziekenhuis vervoerd. Er was veel rook- en roetschade waardoor de brandweer het pand heeft moeten ventileren. Ook werd er verdere nacontrole gedaan in het dak van het restaurant.