Barbier ruilt Mercedes in bij Ekris

ERMELO - Hij baarde nogal opzien toen hij op 14 december 2013 zijn nieuwe barbershop in Ermelo opende. De eerste echte barbershop in Ermelo met hele luxe stoelen uit Japan met daarop het door Mercedes Benz genaaide logo.

Nu, nog geen jaar later, kan niemand meer om Nero de Boer heen. Hij heeft zijn plek in Ermelo meer dan veroverd. Zowel als mens maar ook als ondernemer. De Boer is in staat om zonder veel poeha allerlei leuke acties op te zetten, waarbij hij veel goodwill kweekt. Natuurlijk niet alleen goodwill, het levert hem ook veel vaste klanten op. Loop maar eens door het dorp en je haalt de mensen met de specifieke Nero-look er zonder moeite uit. Hij organiseerde een whiskeyproeverij, samen met Henk Jan Schreurs een speciale mannenavond, ontwierp een speciaal WK Tshirt en scheerde live bij ErmeloDraaitDoor. De laatste actie van Nero Barbershop is er weer een waar velen over praten.

Ritje in BMW

Voor zijn zaak stond zaterdag een fonkelnieuwe BMW 2 serie Active Tourer. Door die dag bij Nero binnen te lopen en een kaart in te vullen, maakte men kans op deze door Ekris Nijkerk beschikbaar gestelde auto. ,,Wie wil nu niet in zo´n prachtige auto rijden?" dacht de barbier. Zelf is hij vooral geïnteresseerd in de samenwerking met het autobedrijf. ,,Samenwerking met verschillende bedrijven. Daar ligt de kracht," aldus De Boer. Uit de 32 kaarten heeft de autodealer de naam van de heer F. Jonker getrokken. Hij mag de autosleutels voor één dag ophalen. Daarnaast kon er een gratis knipbeurt bij Nero Barbershop gewonnen worden. Deze prijs is gewonnen door de heer A. Nijeboer.