Den Blijker onthult magazine

ERMELO/ HARDERWIJK - Horesca Van de Mheen Foodservices wil zich blijven onderscheiden. Goede producten, service en continuïteit staan bij het bedrijf van eigenaar Aalt van de Mheen hoog in het vaandel. Maar toekomstgericht wilde Van de Mheen nog iets anders. ,,Iets wat in de horecagroothandel nog niet gedaan is,” zei Aalt van de Mheen, nadat hij eerst op de geschiedenis van het familiebedrijf was ingegaan. Daarna werd, onder grote belangstelling, het onderscheidende element gelanceerd door niemand minder dan Herman den Blijker: het magazine 'OverHeerlijk!’.

In het magazine staan verschillende horecaondernemers uit deze regio geportretteerd. Daarnaast wordt ingegaan op trends in de horeca en alles is voorzien van mooi beeldmateriaal. Om het kwartaalblad te ondersteunen is ook het facebookkanaal Overheerlijk ontwikkeld waar alle noviteiten op worden vermeld. Omdat social media steeds belangrijker wordt, heeft Van de Mheen een speciaal team in het leven geroepen om dit dagelijks te updaten. Sandra van de Mheen, dochter van Aalt, wist dinsdagmiddag alvast een groot publiek te bereiken toen ze ‘live’ ging tijdens de presentatie en het interview met chefkok Herman de Blijker met iedereen deelde.